Veckans fiske

Till veckan blir det lite fiske igen. Nu har jag legat lite på latsidan ett par dagar men det ska det bli ändring på. På måndag bär det av upp till Furudal för gäddfiske på Oresjön. Det är jag och några grabbar från jobbet som ska upp och prova lyckan. På fredag ska jag och Martin åka till Älvdalen för att fiska höstharr. Jag hoppas mycket på det fisket, men det är lite som ska stämma för att det ska bli bra; väder och vind, vattentappning mm. Dessutom ska Edgeflyfishing ha en sammankomst på nämnd plats denna helg. Men vi räknar med att komma lite före detta sällskap. Jag kommer naturligtvis rapportera om detta så fort jag kan.

Jag hoppas även att fiska lite på hemmaplan i veckan också. Blir det fint väder nån dag i veckan ska jag åka till klubbens harrvatten och ta en fin höstharr.

Jag vill även passa på att tipsa om ett nytt fiskemagsin med otroligt fina bilder Catchmagazine.net

Kommentarer
Postat av: Micke.S

Då får man passa på att önska skitfiske då, för egen del så är det jobb som gäller för tillfället.

Vi hörs /Micke.S

2008-09-07 @ 18:57:29
URL: http://fiskeborlange.blogg.se/
Postat av: Honken

Man tackar, jo det är samma för min del, men vi passar på att sticka iväg eftermiddag och nattskift, blir ju ledig i alla fall 24 timmar :)

2008-09-07 @ 23:23:15
URL: http://www.flyfisher.se
Postat av: Micke.S

Jo du är ju fortfarande ung du:)

/Micke.S

2008-09-09 @ 15:45:51
URL: http://fiskeborlange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0