Perfekt avslutning på friveckan!

När tyvärr friveckan slut och det är dags att börja jobba imorrn igen. Varför måste man jobba hela tiden, varför kan man inte bara få fiska? Fiske har det blivit en hel del av den här veckan och så även idag. Jag sa till Daniel igår att jag skulle fiska idag efter mitt möte med jobbet och det bara var att höra av sig om han hade lust. Nu hade han en del plugg och göra så det gick visst inte. Men kring lunch ramlade det in ett sms från en fiskesugen Daniel. Vi bestämde oss för att sticka iväg och fiska lite regnbåge. Jag nämde ju igår att jag köpt ett klass 3-spö för harrfisket. Nu är det så här att jag vart helt kär i det här spöt och ville testa det på regnbåge. Väl på plats tar det inte lång tid innan vi båda, samtidigt drillar var sin regnbåge. Jag måste säga att funkade lika bra till det här fisket med ett klass 3. Fisken var riktigt på hugget och jag fick fyra stycken och tappade en hel hög. Som sagt det här var en perfekt avslutning på den här friveckan.


Dagens fångst på bild



Kommentarer
Postat av: Herr D

En lugn och solig dag som denna och som bonus drilla fisk.....ja vem vill jobba då?

2008-09-26 @ 09:22:36
URL: http://www.b3fiske.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0