Nytt spö!

Idag slog jag till på ett nytt spö. Jag har varit sugen länge på ett klass 3-spö och efter jag provat Daniels spö var jag bara tvungen att ha ett. Det är en otrolig känsla att drilla fisk på ett så lätt spö. Harrfisket har fått en helt ny dimension nu måste jag säga. Det vart även en ny lina, en Loop Opti Creek som det var förvånansvärt bra skjut i. Spöt är ett TFO Proffesional 7"6. Naturligtvis vart det en del fiske under dagen också jag var ju bara tvungen att få drilla fisk på mitt nya spö. Jag har även idag fisket i ett av klubbvattnen och fått bra med harr. Det ska bli riktigt intressant när det hugger en lite större fisk än de jag fick idag, synd bara att säsongen nästan är slut.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0