Fisket i Älvdalen


Anledningen till att jag inte bloggat om fisket i Älvdalen i fredags är helt enkelt; det finns inte så mycket att skriva om det. Det är nu andra gången jag åkt till Älvdalen den här säsongen och haft dåligt fiske. Det var väl i och för sig en trevlig dag men det hade varit ännu trevligare om jag hade fått fisk. Jag tappade två små harrar men det var allt som hände under hela dagen. Martin fick två småfiskar inte så mycket att hänga i granen om man så säger. Får se om det blir nåt fiske i veckan, hoppas det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Micke.S

Trist när det inte funkar när man åkt så pass långt.

Skitfiske till nästa tur då.

/Micke.S

2008-09-16 @ 08:53:08
URL: http://fiskeborlange.blogg.se/
Postat av: Honken

Ja det är lite surt, jag antar att min bitterhet lös igenom lite :)

2008-09-16 @ 11:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0