Det blir en dag vid skrivbordet

Tanken var att det skulle bli fiske idag. Om det varit fint väder hade jag åkt till nån av regnbågstjärnarna, men nu är det mulet och det blåser som satan ute. Nej istället får det bli att sitta inne och fila lite på de skrivuppgifter jag har på kursen. Det är ett tag kvar till deadline men det skadar ju inte vara ute i god tid. Jag har lite research som måste göras och det tar längre tid än jag hade räknat med.

Vad det beträffar research så ska jag leta efter lite fina gäddvatten som lämpar sig för flugfiske. Det fisket är nog inte lika väderberoende, ja det vil säga om det inte blåser storm förstås. Det får alltså bli en dag vid skrivbordet idag. Ska försöka hinna med att städa lite också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0