Det ser lovande ut för lite fiske på måndag

På måndag hoppas jag att jag får fiska lite. När jag kollar väderleksrapport ser det i alla fall lovande ut. Är vädret bra ska det väl inte vara omöjligt att lura någon regnbåge till hugg. Det skulle även vara intressant att prova lite mer gäddflugfiske. Jag har skaffat en del gäddflugor och gäddsäsongen är definitivt inte över. Jag och Daniel har snackat om att vi ska ge det här en ärlig chans. Nog för att gäddfiske inte är min favorit men när man får dom på flugspö är det en helt annan sak!




Kommentarer
Postat av: Patrik

Mycket trevlig blogg måste jag säga, gädda på fluga är allt för underskattat. Har en ny sida på gång och det vore trevligt om du ville dela med dig av lite fiskebilder! :)

2008-10-17 @ 18:57:15
URL: http://www.dalafiske.info
Postat av: Honken

Sure inga problem, vad vill du ha för bilder?

2008-10-24 @ 19:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0