Motivationen på topp...

Det känns inte direkt kul att gå til jobbet nu. Idag hade jag noll motivation, känns rätt meningslöst att gå till ett arbete där jag är uppsagd pga av arbetsbrist och göra nåt. Det blev helt enklet inget gjort idag. På måndag morgon är det dags att ta tag i problemet och på allvar söka ett nytt jobb. Känner jag mig själv så kommer jag inte vara arbetsös särskilt länge, det kanske inte blir nåt toppjobb direkt. Jag får helt enkelt se detta som en möjlighet, jag trivs ju ändå inte med att jobba 5-skift.

Jag har redan lagt ut en del trådar som kanske kan ge nåt sinom tid. Dessutom har jag journaliststudierna att ägna mig åt, med lite tur kanske jag kan få nåt vikariat i den branschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0