Gratis flugbindningskurser på Capricorn

Jag såg att Capricorn ska köra flugbindningskvällar i butiken under hösten och vintern. Det blir fyra tillfällen i månaden, två av dem är kursartade för nybörjare och de som bundit lite. Vid de andra tillfällena ska det bland annat bjudas in duktiga flugbindare som kan dela med sig av tips och trix. Det bästa med detta är att det är helt gratis, materialet sponsras av Fly/co. Det enda du behöver ha med dig är städ och egna verktyg Det här är helt klart värt att testa, man kommer nog lära sig en hel del skulle jag tro. Om du är intresserad ska du anmäla ditt intresse till Capricorn via mail eller telefon. Nummer och adress finns på hemsidan.

Under ett tag nu har jag haft mycket annat skrivande att ägna mig åt. Jag pluggar journalistik samtidigt som jag jobbar och dettsa leder till lite färre inlägg här på bloggen. Det journalistiska skrivandet kanske inte avspeglas så väl här men vem vet det kanske kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0