Regn och snö!

Nu är det sannerligen inget roligt väder ute. När jag gick skiftet i morse var det snöblandat regn i luften. Man blir inte lika sugen på att åka ut och fiska i det vädret. I helgen kommer jag ändå inte ha tid till något fiske så det spelar egentligen ingen roll. Nu har jag även blivit ansvarig för att få upp en hemsida till fiskeklubben så det kommer väl ta lite tid med det också. Jag har lite idéer på hur jag vill göra och tror det kommer bli bra. Imorrn är det övning också, lovade i ett svagt ögonblick att ställa upp som övningsledare och nu när jag ser ut genom fönstret var det nog en dålig idé. Nej då... det ska bli kul ändå, det var ju ett tag sen jag var ute och krigade. Tänkte passa på att ta lite bilder under övningen och skriva några rader till en artikel på mil.se.

Kommentarer
Postat av: Jon

Ah jo ja läste den. :)

fast jag vill väl egentligen inte ha nån horngädda om ja ska va helt ärlig.. :P

kul att se nån annan som har en flugfiskeblogg, sjysst design :)

2008-05-19 @ 14:16:23
URL: http://www.jflyfishing,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0