Missade fisket idag

Idag hade jag tänkt att jag skulle fiska. Jag ställde klockan på halv 9, men av nån anledning har jag stängt av den och vaknade alldeles för sent. När jag väl slår upp ögenen är det strålande väder ute, men tyvärr alldeles för sent för att jag ska hinna iväg och tillbaka innan jobbet. Det vart en tur i torsdag i alla fall. Det vart en tur till en av tjärnarna. Vädret var perfekt för regnbågsfiske men det var inte ens så mycket som ett hugg. Jag fick i alla fall trevigt sällskap av några andra i klubben. Det är inte helt fel att grilla lite korv och snacka lite skit heller.  Jag får se till att komma upp i tid imorgon, börjar få lite abstinens nu.


Kommentarer
Postat av: Micke.S

ej Honken!

Har botaniserat runt i din blogg en stund nu,alltid kul med likasinnade. Gillar din blogg och kommer att följa dina fiskeäventyr i fortsättningen. Såg i din profil att du bor i Falun så det kanske går att inhämta några tipps om närfisket framöver...

Lägger in en länk till din sida på min blogg om det är ok med dig.

7Micke.S

2008-05-24 @ 17:02:03
URL: http://fiskeborlange.blogg.se/
Postat av: Honken

Kul att du gillar den, självklart är det ok att länka. Jag kan göra det samma åt ditt håll.



/Honken

2008-05-24 @ 17:42:22
URL: http://honkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0