Vända på dygnet

Att jobba 5-skift har sina för och nackdelar, mest nackdelar tror jag. Visserligen tjänar man bra med pengar på att jobba så, men sömnen blir helt fucked up! Jag somnade ganska tidigt igår och vaknade igen vid 0300 och kunde inte sova. Efter att ha rullat runt i sängen i nästan två timmar är det lika bra att gå upp. Nu kanske jag kan vända tillbaka dygnet från att ha jobbat natt. Nu börjar det ljusna ute och det ser ut att bli en mulen dag. Idag ska jag, Natalie och Uno (Uno är Natalies häst) ut på en skogsprommenad. Ska bli skönt att komma ut och röra lite på sig. Tänkte ta med kameran ut och försöka få några fina bilder. Har ju köpt ett stativ till kameran nu och tänkte använda det lite. Jag har upptäckt att det är ganska kul med foto även om jag är en hopplös amatör i ämnet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan även ha att göra med fullmånen som var under natten...

2008-03-21 @ 12:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0