Bilreparation

    Mina bromsar på bilen har varit dåliga ett tag nu. Jag hade tänkt att byta både skivor och belägg själv eftersom jag haft tillgång till verkstad. Men nu ska verkstaden rivas och jag har ingen lust att ligga ute och göra det här. Jag kollade med Volvo vad det skulle kosta och det var inte mycket dyrare än om jag skulle ha gjort det själv. Men idag när dom höll på med bilen ringde dom och talade om att det skulle bli betydligt dyrare eftersom ett bromsok var helt slut också. Istället för 2000 blev det 5000 och det var ju en väsentlig skillnad. Jaja hur som helst måste det ju fixas och nu är det gjort. Det är i alla fall skönt med bra bromsar igen.

    Idag blev även en nu mobil så jag har nåt att vara nöjd över i alla fall. Jag var inte helt nöjd med min gamla telefon så nu vart det en W910i istället. Helt ok telefon. Den har visst blivit utsedd till bästa telefon 2008 2007 så den borde ju vara bra i alla fall.
image104

Kommentarer
Postat av: berglund

gött med broms jävlar va du ska bromsa nu hehe
årets telefon 2008? hur kan dom veta det nu året har ju precis börjat!

2008-03-05 @ 16:48:02
URL: http://ameberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0