Flyfisher.se

Nu äger jag domänen flyfisher.se, den har alldeles nyligen blivit ledig och jag hann först att köpa den. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den än. Men tanken är nog att komplettera bloggen med längre artiklar om lite av varje. Det kommer också finnas mer utrymme för bilder osv. Jag gillar ju att skriva, men att skriva långa artiklar i bloggen tror jag inte på. Jag tror att folk inte orkar läsa sånt i en blogg. Nu ska jag bara hitta ett bra webbhotell som kan hosta domänen. Jag tror att det blir Crystone.se eller Surftown.se.

Jag kommer naturligtvis att meddela när sidan kommer upp här på bloggen. Idag får jag stå över fisket, jag lånade ut bilen så jag kommer inte så långt. Men jag hoppas att det kan bli nån tur i helgen. Jag är lite sugen på att komma ut på sjön och fiska lite gädda. Det var ett bra tag sen och även om det inte är nåt favoritfiske så blir man ändå sugen.

Kommentarer
Postat av: brorsan

hörru nu när jag väl uppdaterar måste du ju kommentera lite!men nu får du fan se till att göra nått vettigt med sidan. så skynda på nu!

2008-06-29 @ 03:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0