Varmt varmt varmt...

Nu är det helt enkelt för varmt för att fiska. Man orkar inte annat än att bara ligga på stranden och slappa i det fina vädret. Även om det går att få fisk i denna värme är det ju inte att rekommendera då fisken inte mår särskilt bra av att drillas i varmt vatten. Nu börjar även semestern lida mot sitt oundvikliga slut. Imorgon är det dags att börja jobba igen. Den här semestern har varit ganska lång men det har ändå gått alldeles för fort. Igår vart det en tur till Stockholm för att hämta hem alla Natalies saker. Nu ska vi nämligen bli sambos. Jag vart riktigt sugen på att stanna på "Be Out Door" i Slagsta Gate. Jag åkte ju ändå förbi där. Men vi var ganska trötta efter ha burit en massa saker så det får bli en annan gång. Fast nu kommer det nog ta lång tid innan jag åker till Stockholm.

Vad det gäller fisket så hoppas jag på att kunna komma ut lite med båt. Tyvärr är dom möjligheterna lite begränsade för min del. Men med lite tur så blir det en tur till Oresjön inom kort. Annars får jag vänta på lite svalare väder. Skulle vara nice att få nån fin öring till innan sommaren är slut. Det kan ju annars bli fina dagar i höst när man kan fiska harr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0