Krångel

För ett tag sen köpte jag lite nya prylar, nytt spö, rulle och lina. Linan fanns dock inte hemma vi det tillfället så jag skulle komma in senare och hämta den. Jag väntade några veckor med att hämta den. Det skulle jag inte ha gjort. För när jag kommer dit första gången visar det sig att dom har sålt min lina till nån annan. Jaja dom skulle få hem en ny på bara några dagar så jag lämnar min rulle där så dom kan lägga på backing och lina så det bara är mig att hämta den. Den skulle ha varit klar redan i fredags men jag hade inte tid förrän idag att hämta den. När jag kommer in idag så har dom fortfarande inte fått hem linan. Det är ju tur att det inte är sommar och jag behöver grejerna nu. Nu tycker jag i och för sig att det här stället är riktigt bra att handla på, men jag blir lite irriterad ändå. Det finns ju roligare saker än åka fram och tillbaka dit. Nu ka dom ringa när den är klar så då ska det väl fungera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0