Snart en riktig helg

Det var riktigt längesen jag fick uppleva en helg som en vanlig människa. Den här veckan har jag jobbat dagtid vilket är helt underbart. Jag hoppas jag slipper att jobba skift i framtiden. Jag känner att det är på dagarna jag vill jobba. Nu ska det bli skönt att få en helg och vara ledig samtidigt som alla andra normala människor.

Nu har jag ett vikariat i skolan igen. Jag är ju trots allt utbildad lärare men ska nog ändå försöka hitta något annat att göra. Jag tror inte att det i skolan jag vill arbeta.

Kommentarer
Postat av: Micke.S

Själv har jag svårt att tänka mig dagtid ,tycker ledigheterna blir för korta. Skulle dock gärna prova någon annan skiftform för som det är nu så jobbar jag sju skift mellan ledigheterna och det är lite för många känns det som.Dessutom är ledigheterna för korta så klart:)

Hoppas du hittar nåt som passar dig /Micke.S

2008-12-06 @ 13:26:08
URL: http://fiskeborlange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0