Härligt med lite snö

Fan va skönt det är att det kommer lite snö. Det blir så mycket trevligare ute tycker jag, är det vinter ska det vara snö så är det bara. Hoppas nu att det får ligga kvar över jul och inte slaskar bort på en gång. En annan märklig sak slog mig här om dagen, jag har inte tänkt på fiske på över en vecka. Har vintern gjort att jag ha fått ett normalt förhållande till fiske...

Ja hur som helst är det ju bara bra att hålla abstinensen i strama tyglar. En förklaring kan vara att jag inte plågat mig själv med några fiskefilmer på ett tag. Ska försöka få med mig kameran ut i helgen så jag kan dela med mig av lite vintriga bilder här på bloggen.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Ser verkligen fram emot lite härliga vinterbilder.

Kanske finns det nåt som man kan ta efter vad gäller motiv m.m. Kul med foto!

2008-12-15 @ 13:01:46
URL: http://promisedland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0