Ny bil

Hyundai Santa FeIdag har jag haft kontakt med en bilhandlare i Avesta. Nu har jag äntligen bestämt för att byta bil. Det är på tiden att jag skaffar en bil som passar mina syften lite bättre. Hittills har jag åkt i en Volvo V40 T4 vilket kanske inte är den optimala bilen när man kommer ut på dåliga vägar i skogen. Nej nu har jag i stort sett gjort klart en affär på en Hyundai Santa Fe  och om allt går som det ska åker jag och hämtar den imorgon. Jag har hållt på och velat fram och tillbaka länge nu om jag ska köpa en ny bil eller inte, men har jag som sagt bestämt mig. Jag tror att jag kommer bli nöjd med den här bilen. Den kostar inte en förmögenhet och den har bra komfort och skaplig framkomlighet så det ska väl duga som fiskebil.

Jag återkommer imorgon om hur det har gått med denna bilaffär!

[Ja det är bilen på bilden som jag har tänkt att köpa.]


Kommentarer
Postat av: Magnus

Ser ut att vara en perfekt fiskebil!

2008-08-21 @ 10:11:10
URL: http://promisedland.blogg.se/
Postat av: Micke.S

Den blir nog bra,mina föräldrar hade en sån tidigare för att kunna ta sig till stugan dom hade i Grangärde på vintern(dåligt plogat)och det gick fint,men dom sålde den strax efter att dom sålde stugan.

/Micke.S

2008-08-21 @ 11:14:26
URL: http://fiskeborlange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0