Slut på ledigheten

Jaha då var ledigheten över då... imorrn är det dags att börja jobba igen. Skönt att slappa lite framför tv så här en söndag. Gårdagens poker vart ju lyckad, tydligen är det "fullast vinner" som gäller. No offense P-A det var kul och grattis till potten. Själv är jag nöjd över att inte vara bakis idag... folköl is the shit. Gårdagens tur till Ikea var oxå trevlig men jag förbannar mig själv för att jag inte kollade 2 gånger vad jag plockar med mig till kassan. Här har man hittat den perfekta tv-bänken som passar in med det övriga möblemanget. Men naturligtvis får jag fel färg på den. Jaha det är bara åka tillbaka till Ikea... gör om gör rätt. Nya tv´n gör sig i alla fall riktigt snygg i mitt vardagsrum... är nöjd som fan.

Jaha till sist... grattis som fan bror på 25 årsdagen. Hoppas att du haft en bra dag. Vi hörs... snart börjar ju fiskesässongen och då jävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0