Jag vill ha...

Nu så här mitt i fiskesässongen känner jag ett sug efter lite nya prylar . Här är ett axplock av många saker som står på önskelistan.

[Ny Loop jacka]  Jag har ju redan ett antal jackor men den här är ju hur snygg som helst.

image22
  • Vattentät och ventilerande med 3-lagers WP 10000/

  • MVP 10000-membran
  • Förböjda ärmar för maximal rörelsefrihet
  • Huva justerbar med 3-vägsfunktion i ett grepp
  • Vind- och vattenskyddade ärmmuddar
  • Fleecefodrad krage
  • Två rymliga stående bröstfickor med vattenskyddade dragkedjor
  • Vattenskyddade förvaringsfickor på höger bröst och vänster ärm
  • Invändig vattenskyddad förvaringsficka
  • Fleecefodrade värmefickor
  • Stor ryggficka
  • Dold verktygshållare med två retractors och plats för verktyg
  • Vattenskyddade dragkedjor (ej ryggficka)
  • D-ring i nacken
  • Vattentät förvaringspåse för mobiltelefon o. dyl. medföljer

  • [Ny rulle från Danielsson] Grymt snygg och dessutom skulle jag ju stöjda det lokala småföretagandet.

    image23


    [Ett par nya solglas från Gloomis Guideline]

    image24

    599 SEK som hittat för den som vill vara lite snyggare i strömmen.

    [Ryggsäck för kortare turer]

    image25
                                                                                                                 
                      Vikt: 1590 g
    Strl: 40 L                      
    Art.nr: M5T                   
    Färg: Black, Indian Clay Red
    799 spänn hos Naturkompaniet



    Ja det finns onekligen massor med saker man skulle vilja ha men med all övertid på jobbet det skulle innebära skulle man väl inte ha tid att fiska.

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0