Fiskat för mycket

Har man möjligtvis fiskat för mycket när armen värker som satan. Jag tror att jag har dragit på mig en muskelinflamation i överarmen. Lite drygt kan man säga. Om det beror på allt kastande med flugspöt är dock osäkert, vill ju gärna inte tro att det förhåller sig på det sättet. Hur som helst det är väl bara att förtsätta, kanske det blir sämre kanske det blir bättre... vem vet?

Det kommer i alla fall bli en hel del fiske i helgen då bror kommer på besök igen. Jag lär se till att han lär sig nåt inom denna ädla konst. Hoppas armen håller och att det blir bra fiskeväder.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag vill ha smakråd! Besök min blogg!

2007-07-13 @ 00:54:28
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: annica

Jag har en make som är helt tokig i fiske. För några år sedan fick han ett flugfiskeset. Det är livsfarligt att vara i närheten när han använder det. Jag har testat själv, men jag hinner bli mer trött på mig själv innan jag blir trött i någon kroppsdel. Glasögon är bra att ha har jag märkt.

2007-07-14 @ 09:54:00
URL: http://annicaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0